Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.04.2018 22:12 - Майко,какви са дяволите?
Автор: kremenova Категория: Забавление   
Прочетен: 1087 Коментари: 2 Гласове:
1

Последна промяна: 11.04.2018 10:37

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Спомних си днес един  епизод от от детството на моя син,когато започна да ми задава въпроси,а аз трябваше да му отговоря така,че да разбере.Попита ме един ден,когато чу дядо си да казва:"Чортовете да го вземат!" за нещо,което работеше и не ставаше лесно:"Майко,кои да дяволите?",детето беше осведомено,че черт на руски е дявол.Почнах да му обяснявам как изглеждат според това,което съм видяла като изображение на Ада в църквата." Те са с рога,черни,имат копита и са целите в косми..."Детето нетърпеливо ме прекъсна и каза:"Ама аз съм ги виждал!""Че къде си ги виждал?"- полюбопитствах.
"Виждал съм ги дори им дадох да ядат трева!" Оказа се,че си представил черните кози от зоологическата градина и трябваше да обяснявам по задълбочено,дори го заведох на църква и му показах огъня,дяволите с вилите,които набутват лошите хора да врат в казана и му казах,че това става,след като човек умре с крадците,убийците,измамниците и злите хора.Не ме е питал повече,но скоро като си говорихме за разни модерни теории и окултузъм,които преименуват дявола с различни имена за заблуда на наивниците,които дявола излъгва и ги прави жертви,ми заяви твърдо,че той не се интересува от такива глупости и ме поуспокои...обяснил е и на сина си.
Децата обичат приказки и тайнствени неща и за това често биват подлъгвани да участват в секти и окултни сборища,дори им се пробутват наркотици...да не говорим,че има и големи хора,които се набутват при Дяволите от любопитство.Верно,ние бяхме от поколение,израстло през социализма,който ненавиждаше християнската религия,защотото заклеймяваше лъжата,кражбата и неуважението,но много родители,особено бабите и дядовците държаха на традициите и аз още съвсем малка бях научена на изуст на десетте Божи заповеди,а когато ме хранеше,баба ми разказвала поучителни притчи от Библията,та нямаше как да бъда обработена от комунистите,с които се съобразявах,но знаех винаги,че са простаци и крадци и трябва да страня и да се пазя от тях...е,бях комсомолка,защотото нямаше иначе как да следвам...Та да не пропуснете да обясните на децата си да различават как изглржда Дявола! Така няма да се подлъжат по лъжеученията...и после да има сериозни лоши последствия.Повечето хора полудяват ори отдаване душата си на дявола с цел облаги или просто от наивност и незнание...
Кременова



Гласувай:
1



1. kremenova - Ще оправя текста по късно, защото ми ...
10.04.2018 22:14
Ще оправя текста по късно,защото ми пада батерията...
цитирай
2. kremenova - В Библията пише хората да не се за...
11.04.2018 02:16
В Библията пише хората да не се занимават с лъжеучения и да не се мъчат да разгадават Божиите тайни,защото Истината я знае само Бог.Лъжата,че чрез изучаване на окултни науки хората ще станат богове е опасна и е от Дявола.Повечето хора.занимаващи се с окултизъм полудяват.Човек е създаден по подобие и образ на бог,но не е равен,той е като един робот,прилича на човек,но не е и не може да стане на бог,защото Бог е извънземен.В историята за Адам и Ева се говори,че змията,която е олицетворение на злото,тоест Дявола казва на Ева да яде от дървото на знанието и като ядат,ще станат на богове...те ядат и не стават на богове,а са изгонени от Рая от Бог,защото той е забранил това.Един вид Господ е против окултните науки.Те са от Дявола,който подмамва хората с лъжи,че са богоравни.Често в разни сатанински окултни ритуали се употребяват наркотици,гъби и чайове с наркотично действие,в резултат на което се виждат странни неща,цветовете се разлагали,появявали се причудливи образи...резултата е полудяване.От друга страна хипоталамуса се изменя,започва да действа против нормалните функции на организма,забелязан е ефект на полудяване,на загубване половите функции и дори увреждане на вътрешни органи...Окултизмът е опасен и трябва да се избягва.Любимеца Пабло Кастаниеда е използвал наркотични гъби,учени говорят,че трудовете му нямат научна стойност и са плод на фантазии.Аз не разбирам хора,прочели някакъв роман да се вживяват в образите,все едно,че така трябва да живеят и да приемат фантастиката,за абсолютна истина...това е налудно или разни модерни психолози,писали нещо,дайте да ги слушаме като богове...смешна работа за възрастни хора...да си играят на детски игри на някакви си и наивно да вярват,че се извисяват ,а в същност ги водят за носа...Влязох в една секта да послушам,ами там непрекъснато внушаваха,че щом са в сектата , стават на ангели,извисяват се над другите по низсши съшества отвън,дори да ги презират,да се разграничават,да се отделят от семейства и се посветят на Бог!Лъжат хората,отидох си и не стъпах повече...но има наивници и изпълняват всичко,което им се каже,даже се самоубиват да се извисели,понякога им правят и хипнози там...добре е човек да се пази от тези неща и да си убива скуката и самотата по по умен начин...може да настъпи и обсебване,има майстори,които умеят да обсебват съзнанието на човека и да го подтикеат към несъзнателни дрйствия с цел ограбване или изгода,дори и унищижение...на доста работи съм се нагледала до сега...учрниците ми са запознати да стоят настрасни от такива неща,да си гледат работата и семействата и да се пувстват нормални хора.Никой не е станал на Бог до сега и няма как да стане,след като не е!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kremenova
Категория: Забавление
Прочетен: 226997
Постинги: 130
Коментари: 253
Гласове: 158
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031