Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.08.2017 21:37 - Зелени чорапи
Автор: kremenova Категория: Забавление   
Прочетен: 4677 Коментари: 7 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Той беше със зелени чорапи,
 казаха ми - от това се пази,
 но в ранна утрин слънцето огря
 едни хубави зелени очи...

 Чорапите ли да гледам или очите,
 със светлинки тъй палави и игриви,
 отиваха му на чорапите,
 а и устата му бяха бъбриви...

 Вземах,че му купих чорапи - черни,
 да не  одумват ни хората
 и в къщи заведох го да ми гостува -
 поне обеща да ми е верен...

 Димитрина Кременова



Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. missana - Кременова,
29.08.2017 09:21
тези със зелените чорапи са военните. Раничко ги пенсионират, та затова остават мераклии. Пази се от тях, за да не ти се случи случка, като във вица за секретарките.
А иначе благородно си постъпила с човека, давайки му убежище. Само дето си му сменила чорапите с черни си сбъркала. Така другите жени няма да имат сигнализация да се пазят и той ще може по-честичко да ти изневерява.
цитирай
2. 4oskies - ти си профил на Полигор - Канибал...
29.08.2017 09:34
ти си профил на Полигор - Канибал!
Чу
цитирай
3. kremenova - тези със зелените чорапи са воен...
29.08.2017 09:37
missana написа:
тези със зелените чорапи са военните. Раничко ги пенсионират, та затова остават мераклии. Пази се от тях, за да не ти се случи случка, като във вица за секретарките.
А иначе благородно си постъпила с човека, давайки му убежище. Само дето си му сменила чорапите с черни си сбъркала. Така другите жени няма да имат сигнализация да се пазят и той ще може по-честичко да ти изневерява.

Който се хване с мен няма сили да ми изневерява,защото съм много секси и интересна и забавна жена - другите бледнеят пред мен,да не говорим колко умно живея,въпросът е че аз не искам да завися от никой мъж, а тука си пиша само стихове - аз нямам ангажимент с мъж,особено с военен, този няма да ми импонира, водя живот в артистичните среди,ходя постоянно на културни събития,опери,концерти и театри,обличам се с много дрехи и бижута. Аз съм светска дама.Прекалено умна да се ангажира със семейство...и последно - не си падам по стари, особено грозни мъже за компания...Музата,която ме вдъхновява е красавец и талант на 27 години,такъв ме стимулира и кара да избухвам хормонално.
цитирай
4. missana - Леле...е,
29.08.2017 10:03
внимавай все пак при тези хормонални избухвания да не състариш 27 годишния. Сигурно и той си има горна граница на капацитета. Казано математически - супремумът му може да се окаже малък!!!
цитирай
5. nalia - Правилно, Кременова!
29.08.2017 10:18
Със зелени или с черни - все едно, няма къде да иде по чорапи:))
цитирай
6. kremenova - внимавай все пак при тези хормон...
29.08.2017 10:43
missana написа:
внимавай все пак при тези хормонални избухвания да не състариш 27 годишния. Сигурно и той си има горна граница на капацитета. Казано математически - супремумът му може да се окаже малък!!!

Да...тъжно е и той започва да остарява...
цитирай
7. kremenova - Със зелени или с черни - все едно, ...
29.08.2017 10:54
nalia написа:
Със зелени или с черни - все едно, няма къде да иде по чорапи:))

Аз мразя мъжките чорапи!Изкъпан в леглото и без чорапи!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kremenova
Категория: Забавление
Прочетен: 228272
Постинги: 130
Коментари: 253
Гласове: 158
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930