Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.08.2017 14:28 - Иди, Дяволе, при нея!
Автор: kremenova Категория: Забавление   
Прочетен: 8174 Коментари: 14 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Някой тука много дрънка,
много дрънка, много мрънка,
демонстрира телеса голи,
цели хора със сополи...

Блогът му е като носна кърпа-
всичко лошо иска  да извади,
шума, вълна,кал и пепел,
да затъмни смях и радост...

Че ги Дяволът най- мрази,
трън му са в очите черен,
красотата иска той да сгази
и доброто да обвие с плесен...

Върви,Дяволе в гората
през девет планини,чак в десета,
остави хората на мира
и недей разлайва гладни псета!

Там те чака дяволица
снажна ледена кралица,
та злобарите да залинят,
без сила да останат  и да онемеят!

Димитрина Кременова








Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. 4huddovishteto - Пълна тъпотия. Чу
13.08.2017 15:29
Пълна тъпотия.
Чу
цитирай
2. yootova - Някой казвал ли ти е, че си велика и ...
13.08.2017 15:36
Някой казвал ли ти е, че си велика и божествена?
цитирай
3. balar - Пълна тъпотия. Чу
13.08.2017 15:45
анонимен написа:
Пълна тъпотия.
Чу



Са вашите:)
Погледнете си "творчеството" господине. Вие очевадно съчинявате текстовете на чалга-певачките :) и аз като правоверен рокер не бих си купил ваша книга.
цитирай
4. 4huddovishteto - омръзна ми по цял ден да седя в блога, ...
13.08.2017 17:30
омръзна ми по цял ден да седя в блога, да се помпя и да си се коментирам сам.
Обаждайте ми се бе, хора

Звънете ми да си бъбрим.

Ето го и моят GSM № 0897 966 515

Чу
цитирай
5. анонимен - Така е, Валюша. . Бог съм. При това - ...
13.08.2017 17:42
Така е, Валюша..Бог съм.


При това - собственик на лещяща чиния, която непрекъснато виси в изпържените мозъчета на компулсивно обсебени от мен яловици, копуци, писанчета и полигорални тъпоидални хисарски кретеноиди. :-))))))))))))
Чу
цитирай
6. redabysss - Ще пропусна силните аплодисменти и ...
13.08.2017 17:47
Ще пропусна силните аплодисменти и нечленоразделни възклицания колко изумителни са белите ти стихове и ще ти задам ребром въпрос: Помисли ли как ще озаглавиш тази серия стихове и колко трябва да се съберат за нова книга?

Празник си ми, Чу! Как да не се оцени високо мъж, който пише като Мъж, а не като евнух или като Христос!
Много прегръдки! :)
цитирай
7. saankia - нема такава..забавааа, професоорее..
13.08.2017 18:04
на гръб се смея...
Празник си ми ти, Чудодейнико, гиди гиди развратнико
Джу
цитирай
8. kremenova - Стихотворението ми не е насочено ...
13.08.2017 22:09
Стихотворението ми не е насочено към никого конкретно,то е една малка шега.
Относно развратните мъже - чудя се някои жени как могат да ги ценят?!Да намират това за мъжество,за мен това е първо психически проблеми,второ мъжът има лоша ценностна система и не цени жените,положително пие и е емоционално нестабилен,пък и от прекалено много различни флори се хващат болести и като с прибави пиенето - това е един потенциален болник с разбити бъбреци и черен дроб,който ще струва и куп пари за лечение...За мен мъжествен, стабилен мъж е,който има чувства към една жена и те не са повърхностни,има силна воля и морал да и е верен и изгражда с нея нещо трайно стъпка по стъпка.Това за мен е мъжествен мъж, другото го намирам за мухльо,негоден да има пълноценна връзка.Още повече да говори на жените цинизми и мръсотии насреща - ами това е лошо възпитание и никакво кавалерско отношение.Аз лично бих се срамувала да застана до такъв мъж в обществото,където познатите ми са все интелигентни хора - че той ще ме излага!
цитирай
9. blackpredator - гледам,
13.08.2017 22:12
блогът ти е фанал трипер от щама полигор
тоя травестит с нисковолтова поезия, свети у блога само с отразената светлина
от никовете, които имитира
единствено лекарство за простака е дилейт в огромна доза

хе, простаците си имат фенки
как се надушват сродните души...
цитирай
10. kremenova - блогът ти е фанал трипер от щама п...
14.08.2017 00:45
blackpredator написа:
блогът ти е фанал трипер от щама полигор
тоя травестит с нисковолтова поезия, свети у блога само с отразената светлина
от никовете, които имитира
единствено лекарство за простака е дилейт в огромна доза

хе, простаците си имат фенки
как се надушват сродните души...

Аз имам способността да преобразявам хората - карам ги да се замислят за важни неща,просто съм една стара учителка,за която всички са едни деца,които да поучавам - професионална деформация...
цитирай
11. wonnder - Ти си едно нищо. Само аз съм велика. ...
14.08.2017 09:16
Ти си едно нищо.
Само аз съм велика.
Затова Стоян вечно ме помпи.
цитирай
12. wonnder - Колко си изключителен, че ме помпиш!!!!
14.08.2017 09:17
blackpredator написа:
блогът ти е фанал трипер от щама полигор
тоя травестит с нисковолтова поезия, свети у блога само с отразената светлина
от никовете, които имитира
единствено лекарство за простака е дилейт в огромна доза

хе, простаците си имат фенки
как се надушват сродните души...

цитирай
13. saankia - ей, ЧуКчо, ша та забия..така чудодейно...
14.08.2017 09:56
12. wonnder - Колко си изключителен, че ме помпиш!!!!
09:17

и аз искам Помпажж, стояне, либе палаво..
ша си направя инак..сеКУРо..
ЮлинаЧудолина
цитирай
14. kremenova - блогът ти е фанал трипер от щама п...
17.08.2017 13:40
анонимен написа:
blackpredator написа:
блогът ти е фанал трипер от щама полигор
тоя травестит с нисковолтова поезия, свети у блога само с отразената светлина
от никовете, които имитира
единствено лекарство за простака е дилейт в огромна доза

хе, простаците си имат фенки
как се надушват сродните души...


Нищо не е хванал блога ми,аз изгонвам болестите от него със сиянието си на свртица!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kremenova
Категория: Забавление
Прочетен: 227025
Постинги: 130
Коментари: 253
Гласове: 158
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031