Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.04.2018 17:51 - Пришествие, тъй предсказано от нас не желано
Автор: lexparsy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1521 Коментари: 2 Гласове:
10

Последна промяна: 17.04.2018 18:53

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Ако искате сложете запетайки на заглавието :-)

Ако Пришествие пречистващо настъпи,
с разтворени обятия го срещам!
И Господ ще ми каже как постъпих,
за всички мисли, че и спомени се сещам!

Ако мислите ми времето прегази,
а пак от моите остане струна!
Вселената от шум не се опази,
Дано чрез мен е пак разумна!

И нова самота ще ни обгърне,
в Играта тъй повтаряща и вечна.
А тебе ще преследвам да прегърна,
на Седмото небе пак ще те срещна!

Така написах спонтанно , заради стих на един приятел… и го публикувам неподправен само заради Позива ми, че този блог е място да споделяме и да довършваме допълваме и коригираме мислите си… да дебатираме за да намерим разбиране и споделяне…
А не да участваме в някаква като ТВ надпревара, кой ще каже по-умно поетично че да го оценим или кой ще изтълкува новините по „адекватно“ :-)

Съдя по себе си…Знаете ли колко хора ще започнат да пишат и да споделят и ще се върнат в Блога ако се промени отношението, най вече нашето… независимо от бойкота на   блоговите „програмисти“ модератори, помпидури и хейтъри…

Разпознат съм по емотикона „:-)“ за да подчертая добро отношение, ако не е припознато :-)






Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. missana - Харесва ми този твой позитивизъм, Лекс, ведно със стиха ти!
22.04.2018 11:21
Да си спомним, обаче, една мисъл на колос на западноевропейската философия:

"Теза, антитеза, синтеза."

Та в този ред на мисли ще очаквам синтезата!
цитирай
2. lexparsy - Благодаря за отговора и повода за размисъл Младен
23.04.2018 09:32
missana написа:
Да си спомним, обаче, една мисъл на колос на западноевропейската философия:
"Теза, антитеза, синтеза."
Та в този ред на мисли ще очаквам синтезата!

Разбира се че всяка теза изисква антитеза и философски го наричаме дебат със себе си или с други, а фаталистично му викаме конфликт, а прагматично битка…
За Антитезата на понятието Синтез във философското мислене аз съм научен да приемам Анализа…
Синтеза и Анализ са двата подхода да изследваме едно творение на Мирозданието… т.е. от Общото към Частното или обратното…. или Отвътре-Навън или обратното или Каквото Горе – това и Долу…или математически Интеграла и Диференциала :-)
Когато стигнем до еднакви ИЗВОДИ с двата подхода, разбираме че сме близко до Истината…
Аз така подхождам… ако имаш по-добра идея моля те сподели :-)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lexparsy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1364191
Постинги: 484
Коментари: 4222
Гласове: 7375